Megunta a Suzukiját? Cserélje le újra! Lökhárító elől-hátul színre legyen fújva! Az immobilájzer már benne van a slusszban. Sohasem fog csalódni a Wagon R+ -ban. Bele tettek ezer extrát, többet, is mint akart. Leverheti fél gázon az egész Párizs-Dakart! A sok extrából kettőt is kiemel a sajtó: Forgatható kormánykerék, kinyitható ajtó. Ebben már nem pótkerék van: olyan, mint egy airbus. Jár hozzá egy felfújható full pót-WagonR+. Hegymenetbe nem szarozik, simán ez a nyerő. Ahogy tombol alatta a tizenhat lóerő. Sík terepen is odabasz: gyűrődik az aszfalt Ha gyorsan, tolod, feltépi a matchbox-terepasztalt. Kirándulás? Erre lett a kocsi? kitalálva. Utazhatsz bent négykézláb, guggolva vagy állva. Ülés nincsen benne, ez már futurizmus. Hogy is nézne az ki, hogy ül a turizmus? Hely van benne bőven, pótolja a házat. Csak ne menj vele messzire, mert százon eszik százat. Két sajátossága még: az "izomerő-szervó", Meg a klímarendszer: "ablakfüggő thermo". a kesztyűtartójában van egy titkos button. Azt kell megnyomni, ha lerohadsz az úton. Akkor a műszerfal kiírja, hogy:"csocsi". Mert ebből az életben nem lesz már kocsi. Egy esélyed van még: a szupertitkos kódja. De nehogy elhidd, hogy a problémád megoldja. A hibamentesítőt aktiválnád vele. Igen ám kistestvér, de hogyan írod bele? A WagonR+ -ban az a tuti üzlet. Hogy van hozzá titkos kód, de nincsen billentyűzet. Most aztán szarban vagy; nézel jobbra-balra. Hirtelen új message jön a műszerfalra: "Szeretnék neked egy jó tanácsot adni, Indulj el gyalog, vagy itt fogsz megrohadni". Ha WagonR+ -t vásárol, számoljon a sokkal, a kockázatokkal és a mellékhatásokkal. Amióta gyártják, rajta ül az átok. Már a szlogen mögött nagy átkúrást látok. Gazdaságos motor meg metálfény. Kaszni. "SUZUKI A MI AUTÓNK meg is lehet baszni" |