Megunta a Suzukiját? Cserélje le újra! Lökhárító elől-hátul színre legyen fújva! Az immobilájzer már benne van a slusszban. Sohasem fog csalódni a Wagon R+ -ban. Bele tettek ezer extrát, többet, is mint akart. Leverheti fél gázon az egész Párizs-Dakart! A sok extrából kettőt is kiemel a sajtó: Forgatható kormánykerék, kinyitható ajtó. Ebben már nem pótkerék van: olyan, mint egy airbus. Jár hozzá egy felfújható full pót-WagonR+. Hegymenetbe nem szarozik, simán ez a nyerő. Ahogy tombol alatta a tizenhat lóerő. Sík terepen is odabasz: gyűrődik az aszfalt Ha gyorsan, tolod, feltépi a matchbox-terepasztalt. Kirándulás? Erre lett a kocsi? kitalálva. Utazhatsz bent négykézláb, guggolva vagy állva. Ülés nincsen benne, ez már futurizmus. Hogy is nézne az ki, hogy ül a turizmus? Hely van benne bőven, pótolja a házat. Csak ne menj vele messzire, mert százon eszik százat. Két sajátossága még: az "izomerő-szervó", Meg a klímarendszer: "ablakfüggő thermo". a kesztyűtartójában van egy titkos button. Azt kell megnyomni, ha lerohadsz az úton. Akkor a műszerfal kiírja, hogy:"csocsi". Mert ebből az életben nem lesz már kocsi. Egy esélyed van még: a szupertitkos kódja. De nehogy elhidd, hogy a problémád megoldja. A hibamentesítőt aktiválnád vele. Igen ám kistestvér, de hogyan írod bele? A WagonR+ -ban az a tuti üzlet. Hogy van hozzá titkos kód, de nincsen billentyűzet. Most aztán szarban vagy; nézel jobbra-balra. Hirtelen új message jön a műszerfalra: "Szeretnék neked egy jó tanácsot adni, Indulj el gyalog, vagy itt fogsz megrohadni". Ha WagonR+ -t vásárol, számoljon a sokkal, a kockázatokkal és a mellékhatásokkal. Amióta gyártják, rajta ül az átok. Már a szlogen mögött nagy átkúrást látok. Gazdaságos motor meg metálfény. Kaszni. "SUZUKI A MI AUTÓNK meg is lehet baszni"
Trabant 601
1963.
Megjelenik a 601-es típus ( gyári kódja P61, a motoré P63-64 ) Az első 601 bemutatása. Fehér műszerfal, kerek óra, billentyűs kapcsolók. Nincs még szellőző a C-oszlopon, a tank 24l-es. Még bajuszos az orrembléma, sűrű rácsozatú a homlokfal, duroplasztból, fémkeretes az index, háromrészes lökhárítók. Fémkeretes hátsó prizma, ívelt hamutartók. Rendszámvilágítás 5 izzóval. Íves külső-belső tükrök. 9,5x975 ékszíj. Karburátor típusa 28 HB 2-7.
1964.
Fekete műszerfal, trapéz alakúra cserélt óra.
1965. június
Főtengelycsapágy átmérő 47mm-ről 49mm-re nő.
1965. szeptember
Olajfilmes légszűrobetét helyett megjelenik a papírbetét.
Kombi megjelenése, itt már Universal néven.
601 DeLuxe - Krómozott külső alkatrészek, extrák, időnként más színre lakkozott tetővel. A piros tetős kivitelnél a díszlécek gumiszalagja is piros. A DeLuxe egyben előredönthető üléssel készül.
601 Hycomat - Egyedi rendelésre, de nagy szériában gyártják az automata kuplungot.
1967.
Duplex fék előre, szegecselt helyett ragasztott fékbetétek.
Tramp, Kübel - Megjelennek a nyitott változatok, a Tramp a hadsereg/határőrség részére, a Kübel a civil változat (erdészeknek, stb... )
1969.
P65-66 gyári kódú motor. Az embléma felkerül a motorháztetőre, még alumínium, mint ahogy a hátsó típusfelirat is. Motor 24LE, végsebesség 105 km/h. Megjelenik a szellőzőrács a C oszlopon. Más formájú ülések, laposabb dísztárcsák. Nagyobb, fémkeret nélküli első index. Egy darabból álló, de még íves lökhárítók. Világítás és ablaktörlő forgókapcsolókat kap. Ékszíjméret változik 9,5x975-rol 9,7x1000-re.
1971.
Fokozatosan dönthető ülések, levehető üléshuzat.
1972.
26l-es tank, műanyag orrembléma és típusfelirat. M18x1,5 helyett normál, M14 x 1,25-ös gyertyák. Új, nagyobb gyújtótrafók. Radiál abroncs is kérhető.
1973.
Végütközős lengéscsillapítók, így megszűnik a futómű határolópántja.
Special: Kormányzár, elakadásjelző, intervallumos ablaktörlő, új műszerfal, még vastag tetővel.
1976.
Új rendszerű fűtés, új első kipufogódob, motorburkolat, kipufogócsonk. Új színek rendelhetőek. Újfajta automatikus utánállító a fékekhez. Az első maszk fémből.
1979.
Kétkörös fékrendszer, új, műanyagvégű lökhárítók.
1980.
A DeLuxe felszereltsége bővül: ködlámpa, tolatólámpa, elektromos ablakmosó, kétszólamú kürt.
1983. szeptember
12V-os elektromos rendszer, elektronikus gyújtás, limuzinnál a B oszlop szélesebb. Generátor a dinamó helyett.
DeLuxe tovább bővül: fejtámlák, hátsóablak-fűtés
Universal - Gázrugók a hátsó ajtónál.
1985.
Halogén fényszórók, piacra kerül a tetőablakos változat.
1986.
Új, szinkroncsuklós féltengelyek, fogyasztásmérő műszer. Új kuplungszerkezet, főtengelyre labirintgyűrű kerül. Új ülésállító szerkezet. Csavarrugós hátsó futómű.